O nas

Mateusz Janowiak – New Business Manager

Mateusz Janowiak

New Business Manager

Jest prawdziwym Johnem Waynem marketingu, komendantem kampanii i projektów niestandardowych oraz świecącą jasno gwiazdą strategii.

O 12 lat związany jest z mediami, produkcją wideo, reklamą i sprzedażą. 8 lat współpracował z jedną z największych stacji telewizyjnych w Polsce – TVN. Ma obszerne doświadczenie w pracy z klientami komercyjnymi, w tym z branży FMCG, największymi stacjami telewizyjnymi oraz agencjami z całego świata. Jego doświadczenie obejmuje także segment agencji informacyjnych jak i planowanie i organizację eventów.

Operując karuzelą umiejętności, w Foodcollective Mateusz odpowiada za new business, opracowywanie rozwiązań kreatywnych i strategii dla marek oraz koordynację projektów. Ludzie go inspirują i w codziennej pracy naprawdę to udowadnia! Jest uważnym i cierpliwym obserwatorem. Do Klientów podchodzi z wyczuciem i otwartością. Wsłuchuje się najpierw w potrzeby, z rozwagą je analizuje, by następnie zaoferować najbardziej oryginalne pomysły oraz piekielnie trafne kreatywne koncepcje.

Prywatnie Mateusz to miłośnik muzyki i kolekcjoner vinyli. Pasjonat pływania i jazdy na rowerze. Na wakacje nigdy nie jeździ tam, gdzie reszta Foodcollective, bo woli zimę od lata, co ciężko nam zrozumieć. Ceni przyjemność płynącą z jedzenia, najlepiej wspólnego (o ile nie ma w nim kminku i oliwy truflowej).

Wróć